Definicja marketingu bezpośredniego. Jak sama nazwa wskazuje marketing bezpośredni to wszelkie działania zmierzające do promowania produktu, marki, usługi w celu zwiększenia jej sprzedaży lub rozpoczęcia sprzedaży skierowane bezpośrednio do odpowiedniego odbiorcy lub grupy odbiorców, często w kontakcie indywidualnym, aby można...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Pierwszą stycznością klienta z określonym przedsiębiorstwem coraz rzadziej staje się przyjazna firmowa recepcja, miła sekretarka i dobrze umeblowane czyste biuro z profesjonalnie ubranym przedstawicielem. Coraz więcej firm poznaje się przez ich obecność w internecie – stronę internetową, social media...

Polecane