Atrakcyjnie zaprojektowana reklama to najlepszy sposób, aby zainteresować i zaintrygować, a także zdobyć potencjalnych klientów. Dobry pomysł to już połowa sukcesu – ważne jest także profesjonalne wykonanie. Jak przyciągnąć uwagę? Reklama tradycyjna i internetowa Mimo rozwoju Internetu, profesjonalna reklama nadal...
Pierwszą stycznością klienta z określonym przedsiębiorstwem coraz rzadziej staje się przyjazna firmowa recepcja, miła sekretarka i dobrze umeblowane czyste biuro z profesjonalnie ubranym przedstawicielem. Coraz więcej firm poznaje się przez ich obecność w internecie – stronę internetową, social media...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...
Październikowe dane dotyczące inflacji okazały się wyższe niż 1,7 proc., szacowane wcześniej przez GUS. Ostatecznie wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych okazał się wyższy i wyniósł 1,8 proc. Wyższa inflacja to głównie efekt wciąż wysokich notowań ropy naftowej. Koszty...
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Szeroki zasięg i rosnąca liczba użytkowników kanału YouTube wytwarza niezwykły potencjał reklamowy. Według statystyk każdego dnia z możliwości kanału korzysta 1/3 wszystkich ludzi posiadających i uruchamiających internet. Ilość załadowywanych codziennie filmów sięga aż do 85 tysięcy nowych wideo -...
Definicja marketingu bezpośredniego. Jak sama nazwa wskazuje marketing bezpośredni to wszelkie działania zmierzające do promowania produktu, marki, usługi w celu zwiększenia jej sprzedaży lub rozpoczęcia sprzedaży skierowane bezpośrednio do odpowiedniego odbiorcy lub grupy odbiorców, często w kontakcie indywidualnym, aby można...
Definicja szeptanego marketingu Szeptany marketing to wszelkie działania marketingowe które mają dotrzeć to odbiorcy poprzez spontaniczny, naturalny przekaz ustny ale także mobilny np. poprzez portale społecznościowe. Czyli prościej mówiąc są to działania w wyniku których ludzie sami pomiędzy sobą rozmawiają...

Polecane